|
|
OUTCAST • all hail the underdogs Trishna Ahmed | 09:01 AM●●●●
Thedragonbitch vous stalke
|
| | | |
HUNTED • running man Olivia Hayek ‹ disponibilité : always.
‹ inscription : 12/01/2017
‹ messages : 472
‹ crédits : blue comet, tumblr, mashrou leila.
‹ dialogues : #D1A271 pour ollie, salmon pour ines.
‹ liens utiles :
rolf ft. ryan gosling, astoria ft. lily collins, theodore ft. dylan o'brien, édouard ft. bob morley, neville ft. daniel sharman, elijah ft. chris evans, ambroise ft. sen mitsuji, alexander ft. alfie enoch, olivia ft. emeraude toubia, brienne ft. natalia dyer, dean ft. john boyega, gregory ft. alden ehrenreich, priscilla ft. daria sidorchuk, charles ft. james norton, hwan ft. vernon choi, jay ft. gong yoo, hiram ft. abel tesfaye, adidja ft. reece king.
‹ âge : vingt-six (20/05)
‹ occupation : en fuite.
‹ maison : serpentard
‹ scolarité : 1987 et 1995.
‹ baguette : est celle d'Ines, courte et souple, composée de bois de chêne et ayant en son coeur une plume de phénix.
‹ gallions (ʛ) : 3010
‹ réputation : je suis un peu perturbée. Manipulatrice, j'ai un humour plus que douteux mais j'étais un bon petit soldat côté Mangemort durant la Guerre. Je trolle le Gouvernement sur MSN et personne ne sait vraiment où je suis. Ines est quant à elle héroïne de guerre, jeune femme volontaire et utile qui a ramené de nombreux sorciers étrangers pendant la Guerre, et qui se faisait appeler Shrimp parmi les Pacifistes.
‹ particularité : métamorphomage, et un peu pas très douée dans le domaine. Je suis aussi maudite. La malédiction, au lieu de me nourrir en magie comme avant, draine ma magie et mon énergie vitale progressivement.
‹ faits : je suis la fille d'un Auror respecté, et la soeur adoptive d'un autre. J'étais Briseuse de Sorts mais après une mauvaise altercation avec un artefact de magie noire, je me suis tournée vers les arts obscurs pour ne jamais en revenir, allant jusqu'à prendre la Marque lors de ma quête de pouvoir.
Je suis désormais en fuite, prenant l'apparence de la petite soeur d'un ancien ami à moi pour qu'il me protège. Mon faux nom est Ines Selwyn, une héroïne de la guerre. Je me drogue à l'Aderall pour optimiser ma concentration et mon utilisation de mon don.
‹ résidence : chez Areo, sur le Chemin de Traverse.
‹ patronus : impossible à invoquer.
‹ épouvantard : un énorme serpent.
‹ risèd : Naz, l'amour de ma vie.
| 11:21 AM●●●●
ines_slwn vous a envoyé un hibou privé
- Spoiler:
Mafalduh : INESS!!!!Mafalduh :INESS!!!! I DONE FUCK UP. BIG TIME.Mafalduh :i was really excited 'bout something and i said I love you to Alec???? and he's not replying anymore????Mafalduh :should i call him?Mafalduh :I CALLED HIM.Mafalduh :he isn't replying, Ines what do I do?????Mafalduh :I kind of meant it??????Mafalduh :OMGMafalduh : this is his ex girlfriend???? look at her???? Mafalduh : ofc he doesn't love me I mean……………… Mafalduh : he replied. said he isn't freaking out ANYMORE………so he WAS………I HATE MY LIFE INES I'M SOBBING
ines_slwn: hold on ines_slwn: calm down ines_slwn: don't cry he's still a Man ines_slwn: you told me he was what bisomething i'm sure it's bc of that or whatever right? he sounds like he loves you too stop being so dramatic mafie ines_slwn: hum by any chance is ur bf's name alex because if it is u need to boost girl ines_slwn: this woman's bad news mafie ines_slwn: and if he's associated w her its rly bad.
|
| | | |
‹ liens utiles :
rolf ft. ryan gosling, astoria ft. lily collins, theodore ft. dylan o'brien, édouard ft. bob morley, neville ft. daniel sharman, elijah ft. chris evans, ambroise ft. sen mitsuji, alexander ft. alfie enoch, olivia ft. emeraude toubia, brienne ft. natalia dyer, dean ft. john boyega, gregory ft. alden ehrenreich, priscilla ft. daria sidorchuk, charles ft. james norton, hwan ft. vernon choi, jay ft. gong yoo, hiram ft. abel tesfaye, adidja ft. reece king.
‹ baguette : est celle d'Ines, courte et souple, composée de bois de chêne et ayant en son coeur une plume de phénix.
‹ réputation : je suis un peu perturbée. Manipulatrice, j'ai un humour plus que douteux mais j'étais un bon petit soldat côté Mangemort durant la Guerre. Je trolle le Gouvernement sur MSN et personne ne sait vraiment où je suis. Ines est quant à elle héroïne de guerre, jeune femme volontaire et utile qui a ramené de nombreux sorciers étrangers pendant la Guerre, et qui se faisait appeler Shrimp parmi les Pacifistes.
‹ particularité : métamorphomage, et un peu pas très douée dans le domaine. Je suis aussi maudite. La malédiction, au lieu de me nourrir en magie comme avant, draine ma magie et mon énergie vitale progressivement.
‹ faits : je suis la fille d'un Auror respecté, et la soeur adoptive d'un autre. J'étais Briseuse de Sorts mais après une mauvaise altercation avec un artefact de magie noire, je me suis tournée vers les arts obscurs pour ne jamais en revenir, allant jusqu'à prendre la Marque lors de ma quête de pouvoir.
Je suis désormais en fuite, prenant l'apparence de la petite soeur d'un ancien ami à moi pour qu'il me protège. Mon faux nom est Ines Selwyn, une héroïne de la guerre. Je me drogue à l'Aderall pour optimiser ma concentration et mon utilisation de mon don.
- Spoiler:
Mafalduh : INESS!!!!Mafalduh :INESS!!!! I DONE FUCK UP. BIG TIME.Mafalduh :i was really excited 'bout something and i said I love you to Alec???? and he's not replying anymore????Mafalduh :should i call him?Mafalduh :I CALLED HIM.Mafalduh :he isn't replying, Ines what do I do?????Mafalduh :I kind of meant it??????Mafalduh :OMGMafalduh : this is his ex girlfriend???? look at her???? Mafalduh : ofc he doesn't love me I mean……………… Mafalduh : he replied. said he isn't freaking out ANYMORE………so he WAS………I HATE MY LIFE INES I'M SOBBING ines_slwn: hold onines_slwn: calm downines_slwn: don't cry he's still a Manines_slwn: you told me he was what bisomething i'm sure it's bc of that or whatever right? he sounds like he loves you too stop being so dramatic mafieines_slwn: hum by any chance is ur bf's name alex because if it is u need to boost girlines_slwn: this woman's bad news mafieines_slwn: and if he's associated w her its rly bad.Mafalduh : wait you know the dragon bitch too???Mafalduh : wtf why isn't anyone telling me the truth about her??? bad hOW??? what do you mean??? also what do you mean he sounds like he loves me??? do you really think so???????Mafalduh : it's bipolar. i think he is anyways.
ines_slwn: yah ok so he's like a bit crazy lol don't think too much about it ines_slwn: you're always talking about how he's so sweet and caring w you and you've known him long enough and girl "i could madly be in love with u" or whatever please open ur eyes for a sec lmaooo ines_slwn: but eh yeah i know thedragonbitch she's well she's a bitch but you shouldn't hang out with her and he ines_slwn: don't freak out ines_slwn: i know for a fact that he works for her? its fine its just petty crime and stuff but still she ruthless lol so be careful ines_slwn: WAIT SHE JUST FOLLOWED YOU ON MSN WHY DIDNT YOU TELL ME ines_slwn: mafie this is genuinely bad
|
| | | |
HERO • we saved the world Mafalda Weasley | 09:01 AM●●●● | Mafalduh 01.05.04 — 10:03am | when you're surrounded by liars… #yesimtalkingaboutu 456 700 1234 more_horiz
Dernière édition par Mafalda Weasley le Mer 10 Mai 2017 - 22:37, édité 1 fois |
| | | |
‹ liens utiles :
- Spoiler:
Mafalduh : INESS!!!!Mafalduh :INESS!!!! I DONE FUCK UP. BIG TIME.Mafalduh :i was really excited 'bout something and i said I love you to Alec???? and he's not replying anymore????Mafalduh :should i call him?Mafalduh :I CALLED HIM.Mafalduh :he isn't replying, Ines what do I do?????Mafalduh :I kind of meant it??????Mafalduh :OMGMafalduh : this is his ex girlfriend???? look at her???? Mafalduh : ofc he doesn't love me I mean……………… Mafalduh : he replied. said he isn't freaking out ANYMORE………so he WAS………I HATE MY LIFE INES I'M SOBBING ines_slwn: hold onines_slwn: calm downines_slwn: don't cry he's still a Manines_slwn: you told me he was what bisomething i'm sure it's bc of that or whatever right? he sounds like he loves you too stop being so dramatic mafieines_slwn: hum by any chance is ur bf's name alex because if it is u need to boost girlines_slwn: this woman's bad news mafieines_slwn: and if he's associated w her its rly bad.Mafalduh : wait you know the dragon bitch too???Mafalduh : wtf why isn't anyone telling me the truth about her??? bad hOW??? what do you mean??? also what do you mean he sounds like he loves me??? do you really think so???????Mafalduh : it's bipolar. i think he is anyways. ines_slwn: yah ok so he's like a bit crazy lol don't think too much about it ines_slwn: you're always talking about how he's so sweet and caring w you and you've known him long enough and girl "i could madly be in love with u" or whatever please open ur eyes for a sec lmaooo ines_slwn: but eh yeah i know thedragonbitch she's well she's a bitch but you shouldn't hang out with her and he ines_slwn: don't freak out ines_slwn: i know for a fact that he works for her? its fine its just petty crime and stuff but still she ruthless lol so be careful ines_slwn: WAIT SHE JUST FOLLOWED YOU ON MSN WHY DIDNT YOU TELL ME ines_slwn: mafie this is genuinely bad Mafalduh: How was I supposed to tell you when I didn't know what the big deal was. Everyone is just lying to me and/or keeping secret. I don't even want to know how you know he works for her or whatever. I'm so done with this shit.
ines_slwn: hey come on now i've been on your side since day 1 don't pull that bs on me. if i'd known i'd have told you earlier. talk things through with your bf. but please keep in mind that those are not people you want to hang out with mafie... for your own sake.
|
| | | |
HERO • we saved the world Mafalda Weasley | | | | |
HERO • we saved the world Mafalda Weasley | 09:01 AM●●●● | Mafalduh 08.05.04 — 10:09am | EXCUSE ME @MOM ARE YOU FUCKING SERIOUS??? WHAT DO YOU MEAN!!! WAR ON MUGGLES??? WOW, JUST WOW. IT'S NOT LIKE WE JUST GOT OUT OF A WAR/LOST ENOUGH LIVES ALREADY. I HATE THIS WORLD WHAT THE ACTUAL FUCK????????????????????????
(also fuck you, screw your rules, i'm still going to visit my mum what are you going to do about it???? ) 1123 456 854 more_horiz |
| | | |
HERO • we saved the world Mafalda Weasley | 09:01 AM●●●● | Mafalduh 08.05.04 — 11:59pm | #EWS d-1, getting readeeey with @Alexanderthebest 342 300 884 more_horiz |
| | | |
HERO • we saved the world Mafalda Weasley | | | | |
HERO • we saved the world Mafalda Weasley | 09:01 AM●●●● | Mafalduh 09.05.04 — 5:00pm | #EWS day one, #ootd. 432 457 812 more_horiz |
| | | Sujets similaires | |
|
| Permission de ce forum: | Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
| |
| |
|
|
|